top of page

Nasz zespół

strength-people-hands-success-meeting.jpg
Marta Puterla - psycholog dziecięcy

Psycholożka pracująca w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, 

absolwentka studiów podyplomowych ze Stosowanej Analizy Zachowania, terapeutka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, trenerka LEGO TUS, certyfikowana edukatorka Pozytywnej Dyscypliny, absolwentka Szkoły Konsultacji w duchu rodzicielstwa bliskości u Agnieszki Stein. Doświadczenie zdobywała w przedszkolach terapeutycznych,

integracyjnych i montessoriańskich, w poradni psychologiczno pedagogicznej, w domu dziecka, oraz w Centrum Diagnozy i Terapii Zaburzeń Rozwojowych, gdzie pod czujnym

okiem dr Moniki Zielińskiej specjalizowała się w diagnozie i terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi. W codziennej pracy prowadzi przyjazną terapię dzieci z różnymi wyzwaniami rozwojowymi,

towarzyszy młodzieży w dostrzeganiu potencjału, a także wspiera rodziców w

wyzwaniach wychowawczych w duchu rodzicielstwa bliskości. Praca z dziećmi i

młodzieżą jest jej pasją, dlatego stale doskonali warsztat swojej pracy uczestnicząc w kursach i szkoleniach (aktualnie kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży). Zwolenniczka pedagogiki Jespera Juula, André Sterna, a w ostatnim czasie

fanka pracującego z młodzieżą Tomasza Bilickiego. Prywatnie mama pięknie uzupełniających się 9-latki i 11-latka oraz 17- letniego kota.

Aleksandra Wrona – psycholog dziecięcy

Absolwentka studiów na kierunku psychologia ze specjalnością kliniczną, ukończyłam także studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego.

Jako psycholog pracujący z dziećmi i młodzieżą jestem głęboko zaangażowana w wspieranie ich rozwoju emocjonalnego i społecznego. Moja praca koncentruje się na tworzeniu bezpiecznej i akceptującej przestrzeni, gdzie mogą swobodnie wyrażać swoje myśli i uczucia.

W mojej praktyce, priorytetem jest budowanie relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu, co jest fundamentem dla efektywnej pracy terapeutycznej. Jestem przekonana, że każde dziecko posiada unikalny potencjał, a moim zadaniem jest pomóc mu go odkryć i rozwinąć.

Posiadam doświadczenie pracy jako psycholog w szkołach podstawowych, w tym szkole integracyjnej, gdzie odpowiadam za udzielanie pomocy psychologicznej uczniom, wspieram także nauczycieli i rodziców.

Sylwia Mucha -
logopeda

Absolwentka studiów na kierunku wczesnoszkolna edukacja zintegrowana z pedagogika przedszkolną i logopedią. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu  Logopedii, oraz studia podyplomowe z Wczesnej interwencji logopedycznej i terapeutycznej

- wczesne wspomaganie rozwoju dziecka a także studia z Pedagogiki specjalnej. W trakcie studiów logopedycznych odbywała praktyki w szpitalach, specjalistycznych ośrodkach, placówkach oświatowych i poradniach psychologiczno-pedagogicznych zdobywając wiedzę a tym samym doświadczenie. Uczestniczyła też w wielu konferencjach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje logopedów w zakresie diagnozy i terapii zaburzeń mowy o różnej etiologii. Doświadczenie zawodowe zdobywała przez kilka lat pracując jako logopeda w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi, Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi, prywatnej poradnii i przedszkolach. Posiada doświadczenie terapeutyczne z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym i młodzieżą w normie rozwojowej oraz ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (z różnymi typami niepełnosprawności). Korzysta z różnorodnych technik i metod z zakresu korygowania nieprawidłowości w wymowie, stymulacji rozwoju mowy i komunikacji.

Ola Włodarczyk - terapia pedagogiczna, terapia ręki

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. J. Korczaka w Warszawie na kierunku Pedagogika

przedszkolna i wczesnoszkolna oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w

Warszawie - studia podyplomowe na kierunku Terapia pedagogiczna. Doświadczenie zdobywa w

codziennej pracy z dziećmi, głównie w wieku wczesnoszkolnym, ale pracowała także zarówno z

przedszkolakami, jak i uczniami klas starszych szkoły podstawowej. Ukończyła certyfikowane

trzystopniowe szkolenie z zakresu Terapii Ręki. Na bieżąco aktualizuje swoją wiedzę w zakresie pracy z

dzieckiem i wzbogaca swój warsztat, biorąc udział w różnych formach doskonalenia zawodowego.

Wiktoria Gałczyńska – psycholog dziecięcy 

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz psychodietetyki na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Certyfikowana terapeutka ręki i trenerka umiejętności społecznych.

Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała jako psycholog w szkołach i przedszkolach, pracując z dziećmi z autyzmem, ADHD, zaburzeniami lękowymi, niską samooceną, samookaleczającymi się oraz trudnościami emocjonalnymi.

W pracy stosuje elementy metod Montessori, Juula, rodzicielstwa bliskości oraz terapii poznawczo-behawioralnej.

Katarzyna Mędrzak - logopeda, neurologopeda

Absolwentka neurologopedii i logopedii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS, gdzie kształciłam się pod okiem takich specjalistów jak dr Elżbieta Stecko, dr Anna Prożych czy dr Marikia LItwin. Swoje doświadczenie zdobywałam też uczestnicząc w turnusach w Domu Terapii dla Dzieci TIWAHE, prowadzonych przez p. Elżbietę Wianecką, autorkę metody Manualnego Torowania Głosek (MTG). Uczestniczyłam również w wielu szkoleniach i konferencjach logopedycznych - m.in. z zakresu Metody Krakowskiej.

W terapii zajmuję się dziećmi ze sprzężoną niepełnosprawnością, m.in. z

zaburzeniami ze spektrum autyzmu, mózgowym porażeniem dziecięcym, Zespołem

Downa, Zespołem Retta, Zespołem Angelmanna, Zespołem Mikrodelecji 1p36 i

innymi wyzwaniami rozwojowymi. Zajmuję się również wczesną interwencją

logopedyczną u najmłodszych pacjentów - konsultując również niemowlęta i dzieci od 1 do 3 roku życia. W swojej pracy stosuję holistyczne podejście do pacjenta, dopasowując metody pracy do indywidualnych potrzeb danej osoby i jego rodziny.

W terapii łączę różnorodne metody z zakresu stymulacji rozwoju mowy, stosuję

między innymi masaż i terapię manualną, ćwiczenia oddechowe, wczesną stymulację zachowań komunikacyjnych, stymulację mechanizmów lewopółkulowych, programowanie systemu językowego. U dzieci nie porozumiewających się werbalnie zajmuję się wprowadzaniem metod alternatywnych - m.in. system Makaton, PCS-y, system Mówik. Korzystam też z systemu Grid i innych systemów wspierających komunikację. Uczestniczyłam w wielu szkoleniach dotyczących stymulowania rozwoju dzieci niepełnosprawnych obejmujących m.in. terapię logopedyczna dziecka z MPDz, integrację odruchów niemowlęcych, kinesiology taping. Uczestniczyłam w międzynarodowej konferencji AAC in Europe. Ukończyłam szkolenie AAC - Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji.

Aktualnie pracuję jako logopeda w niepublicznej szkole specjalnej w Warszawie,

współpracowałam również z CR Libold - centrum rehabilitacji dzieci i niemowląt w

Wilczycach k. Wrocławia oraz z prywatnym przedszkolem dla dzieci z autyzmem.

Doświadczenie zdobywałam również w Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w

Konstancinie, Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, a także w

Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

Ewa Dylewska - terapeuta integracji sensorycznej

Absolwentka studiów na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna z Pedagogiką Przedszkolną i Psychologią Szkolną.  Ukończyła studia podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej uzyskując tytuł Terapeuty i Diagnosty Integracji Sensorycznej. 

Terapeuta SI w naszym Centrum, wieloletni nauczyciel edukacji przedszkolnej oraz nauczyciel języka angielskiego. W pracy spotyka się  z dziećmi z różnymi deficytami rozwojowymi, stawiając na pierwszym miejscu ich dobro, komfort w czasie zajęć i wszechstronny rozwój. W swojej pracy stosuje wiele rozmaitych metod i technik.

Posiada certyfikat programu CMC- Children Messaging Children, ukończyła kurs „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne” oraz „Jak prowadzić terapię małych dzieci z autyzmem”. 

Karolina Goławska - logopeda 

Jest absolwentką studiów o kierunku logopedia z audiologią i pedagogika specjalna. Dodatkowo w trakcie specjalizacji na studiach podyplomowych z zakresu neurologopedii. Pracuje z dziećmi na każdym poziomie rozwojowym. Rozwija i kształtuje kompetencje językowe, wprowadzając komunikację alternatywną/wspomagającą. Koryguje i niweluje wady wymowy. W swojej pracy wdraża terapię miofunkcjonalną.

bottom of page